Ми пропонуємо Вам сертифікований товар з гарантією від виробника терміном від 12 до 72 місяців.   Гарантія на придбаний у нашому магазині товар, обчислюється з дати покупки   товару, зазначеної в товарному чеку.

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:

  • правильно і без помарок і виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель, артикул або серійний номер товару, дата продажу та друк торгуючої організації;
  • документ, що підтверджує покупку (товарна накладна) або чек;
  • повна комплектація товару.

Перевірка комплектності та відсутність пошкоджень на товар відбувається в присутності споживача в місці продажу, або при доставці товару замовнику за адресою в момент прийому. Ризик випадкової втрати або пошкодження товару переходить до споживача з моменту передачі йому товару.

Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:

  • загублений або не заповнений гарантійний талон
  • при відсутності документа, що підтверджує покупку (чека або накладної)
  • виріб має сліди механічного пошкодження або розтину
  • були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  • періодичні обслуговування обладнання
  • ремонт або заміну запчастин, в зв'язку з їх моральним зносом

Умови повернення чи обміну товарів:

Повернення і обмін товару належної якості, придбаного в салоні-магазині «Прем'єр-камін» або інтернет-магазині topki.dp.ua, можна здійснити протягом 14 днів з дня придбання товару, згідно   Закону   «Про захист прав споживачів». 

Ви можете повернути товар протягом двох тижнів, за умови, що товар не встановлювався, що не експлуатувався,   збережена заводська упаковка і її елементи, на товарі немає механічних пошкоджень, подряпин і відколів, збережені всі ярлики, заводське маркування та в наявності є   документи, що підтверджують покупку. (Ст.9 п.1 Закону «Про захист прав споживачів»).

Повернення товару здійснюється за рахунок покупця. Якщо товар не працює або виникають   підозри   про можливу експлуатації товару, обмін або повернення   товару здійснюється тільки після укладення авторизованого виробником сервісного центру, що умови експлуатації і монтажу товару не порушені, & nbsp; товар не був у вживанні.

Якщо товар вийшов з ладу в результаті   неправильної   експлуатації   або неправильного & nbsp; монтажу, претензії не приймаються.

Важливо:   обміну та поверненню не підлягає товар, привезений або виготовлений за індивідуальним замовленням покупця.


xДякуємо! З Вами зв'яжуться.